مصاحبه آرشیو خبر ها
از رانیری تا کاپلو و حتی سیمئونه ، همه در ستایش گوهر درخشان تورین!

از رانیری تا کاپلو و حتی سیمئونه ، همه در ستایش گوهر درخشان تورین!

منتخبی از صاحب نظران سری آ‌ می گویند که پائولو دیبالا هم اکنون بین 10 مهاجم برتر جهان قرار دارد.

 

گاتزتا دلااسپورت نظرات یک گروه کوچک از بازیکنان سابق و مربیان در باره ی اینکه دیبالا چقدر پخته شده را جمع آوری کرده است:

 

اوریستو بگالوتسی، مهاجم سابق اینتر:

 

فکر می کنم او همین الان بهترین بازیکن است، وقتی به رابطه ی بین کیفیت و سن نگاه کنید، دیبالا نفر اول در دنیاست، من به زوج جوانی که آرژانتین با او و ایکاردی دارد فکر می کنم. باید الگری را بابت اینکه به خوبی باعث پیشرفتش شده ستایش کنم.

 

آبل بالبو، مهاجم دهه ی 90:

 

پائولو همین الان هم جز 10 مهاجم برتر جهان است، نه فقط به خاطر کیفیت فنی اش، بلکه بابت شخصیتی که نشان داده است، امروز مهاجمانی هستند که از او جلوترند، مسی، رونالدو و همچنین ایگواین به خاطر تجربه اش و بعدش سوارز، لواندوفسکی و ابراهیموویچ. اما مقایسه ی او با این بازیکنان که ثابت شده و پخته هستند ناعادلانه است، او هنوز خیلی جوان است.

 

فابیو کاپلو:

 

هیچ کس در 22 سالگی مهارت و شخصیتی که او نشان داده از خود بروز نداده است، او خودش را در ایتالیا ثابت کرده، حالا نیاز دارد که خودش را وقف اروپا کند. گلش برابر ساسولو، در حالیکه تعادل کامل نداشت ولی با دقت و اراده ی فوق العاده زد، استثنایی و هیجان انگیز بود.

 

کلودیو رانیری :

 

فکر می کنم باید آرامشمان را حفظ کنیم و اجازه دهیم پیشرفت کند، او مطمئنا بازیکنی است که نشان داده چیزهای زیادی در چنته دارد. آینده او نوشته شده است: او یکی از 10 تای برتر جهان خواهد شد و طبیعتا در مدت زمانی کوتاه به آن نقطه خواهد رسید.

 

دیه گو سیمئونه :

 

من دیبالا را از جوانیش می شناختم و دنبال می کردم و وقتی که به ایتالیا آمد دچار مشکلاتی شد ، همان طور که اکثر بازیکنان در ابتدا چنین وضعیتی در این کشور دارند ، اما در فصل سومی که در لباس پالرمو بازی کرد و وقتی به سری آ‌ بازگشتند ، او شروع به نشان دادن کیفیتی که دارد ، کرد.او حالا اینجا در یکی از بهترین باشگاه های اروپا قرار دارد و من مطمئنم که او به یادگیری و پیشرفت ادامه خواهد داد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: